Wednesday, February 23, 2011

lelaki low - class

hari yang aneh dengan panggilan yang datangnya dengan cara yang aneh.
aneh-aneh aku, aneh lagi orang gila yang satu ini. mahu apa kamu? mengurat aku? atau mahu menguji aku?

wahai lelaki yang kugelarkan engkau si gila.
aku bukan perempuan yang semudahnya menjadi intipan sang lelaki
bukan juga perempuan yang semudahnya memberikan senyuman manisnya kepada mana-mana lelaki
tapi aneh ya, ada juga yang masih tak reti-reti bahasa bahawa aku tidak suka lelaki
mahu kata apa lagi?

mahu aku bilang pada kau, aku lesbo kah?
haiyya, cari gadis lain ma
setakat lelaki macam lu yanng nak taste market wa and try calling wa banyak2 kali, itu lelaki terkeji lu tau
wa benci lelaki low class macam ni

wa aneh manusia keji mana kasi lu no wa

2 Comments:

Blogger Sloeko loe said...

aku tak ada jantina. =)

February 23, 2011 at 6:46 AM  
Blogger ... said...

sloeko : blah la lu tkde jantina konon. hahaha. jgn bmbg der, kalaupun lu gadis, wa tk nak ngorat lu .. hahahah

February 23, 2011 at 6:52 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home